tirsdag 14. september 2010

Forklekjole

Først et bilde av luen i bruk:
Den var ikke mer enn akkurat passe, men den holder vel i høst ;)

I går kveld fikk jeg sydd en forklekjole som matcher luen!
Jeg fikk prøvd en av pyntesømmene på maskinene min også. Det blir fint, men det tar laaang tid for utålmodige meg ;) (Detaljebilde ved siden av luebildet)

Det går litt i rykk og napp, men det er så deilig å være i sånne produktive perioder!
Planen for kvelden er å sy en forklekjole i rød babycord med hvite prikker, med matchende hårbånd:)

5 kommentarer:

  1. Snuske meg, du er jo dritflink!For en nydelig kjole, og så den lua da!!!Kjempesøt!Du er bare en kløpper på å sy - jeg fikk helt lyst til å bare løpe til symaskinen!Så søt...

    SvarSlett
  2. Så søt!! Hun kledde den veldig godt også, ser liksom litt fornøyd ut. Spendt på neste kreasjon.

    SvarSlett
  3. Rå-søt liten dukke!! Så herlig å få satt seg ned og laget litt ting, - beundrer deg som får det til! Ha en god kveld.

    SvarSlett
  4. Oj, så flott lue!! Kjolen også altså, men gutten min bruker ikke kjoler :p
    Har litt luedilla jeg skjønner du, liker dem litt spesielle :)

    SvarSlett
  5. Kjempe søt!
    For en herlig lue og kjole:)
    Inspirerende!

    Ha en god mandag:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)