onsdag 17. august 2011

Sorte detaljer

Sort er det ikke for mye av hos oss..faktisk er det litt for lite sort ser jeg!

Her er det jeg fant:


Denne klokken fikk mine tippoldeforeldre da de giftet seg! Det er så gøy å tenke på:)
Jeg syns den er så fin. Også er den skikkelig tung! Den er visst laget av sort marmor. Jeg klarte faktisk ikke rikke den av flekken, da jeg prøvde å finne merkelappen med bryllupsdatoen..



Detaljer i stuen. Platecover og brodert pute.



Gamle sort/hvitt passbilder i kjøkkenvinduet. Den ene remsen er mamma og meg - i 1980:)
Den sorte mokkakannen har fulgt meg hele livet. 

Det gjør seg med sorte detaljer. Sort strammer opp litt. Det må strammes opp litt mer her i huset tror jeg..

Dette er mitt bidrag til Sukkertøy for øyet sin fargeutfordring:)

Ha en god natt!

5 kommentarer:

  1. Vakre svarte detaljer i deres hus:) her er det ikke mange, men ser av de siste dagers blogginnlegg det er fint med svarte detaljer:) Blir nok spraylakkering av noen rammer idag, med svart...
    Den marmorklokka er jo et klenodium:) Husker Jimi Hendrix, den beste gitaristen ever:) Herlig kanne også:)

    Ha en fin dag:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Wao for en klokke, og for en historie! Fantastisk med vakre gamle ting med sjel!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så mye nydelig :o)
    Mokkakannen var utrolig fin.

    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Selv om det ikke er mye sort, er det sorte i alle fall veldig fint! :-) Finner ikke så mye sort her hjemme heller... Får gå på let. he he he. ;-)

    Ha en fin dag kjære du!

    SvarSlett
  5. HEr var det da noen lekre sorte detaljer.
    Sort-hvote bildestriper er aldri feil :)
    Ha en fin dag. Takk for fin kommentar på blogglotteriet mitt!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)